کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ضمن بازدید از کتابخانه های عمومی شهرستان چناران و پیگیری مسایل آن ها، با کتابداران این کتابخانه ها دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران، حسین اکبری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی به همراه کارشناس فرهنگی و کارشناس عمران از کتابخانه های عمومی شهرستان چناران بازدید کرد.

در این بازدید، اکبری ضمن شنیدن مسایل کتابخانه ها؛ با مسئول، متصدی و کتابداران کتابخانه های عمومی باقرالعلوم علیه السلام، شهید سید یحیی حسینی و سلمان فارسی دیدار و گفت و گو کرد.

وی اظهار داشت: کتابداران سرمایه های  اجتماعی هستند که دانش و اطلاعات دارایی باارزش ایشان است.

اکبری با ابراز خوشندی از وضعیت کتابخانه عمومی شهرستان چناران، ابتکار در جذب مخاطبان را مهم شمرد و افزود: با همت کتابداران می توانیم روند رو به رشدی را در گسترش فرهنگ کتابخوانی در میان مردم و جذب مخاطبان داشته باشیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه رفتار کتابداران، الگو آفرین است، گفت: خوش خویی و روش های نوآورانه جذب مخاطب، کتابخانه های عمومی را رونق می دهد.

در ادامه این بازدید که نصیری مقدم، کارشناس فرهنگی و پیرجاوید، کارشناس عمران اداره کل کتابخانه های عمومی استان نیز حضور داشتند، مدیر کل با رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران درباره کمبودهای کتابخانه های عمومی شهرستان و کتابداران گفتگو کرد و مقرر شد در اسرع وقت مشکلات کتابخانه ها  رفع گردد.

در پایان مدیر کل و همراهان، به اتفاق رییس اداره کتابخانه های عمومی و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از مجتمع فرهنگی هنری در حال تکمیل میقات الرضا علیه السلام نیز بازدید نمودند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۹
فاطمه فاضلی مقدم

نظرات  (۱)

مطالب جالبی میزاری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی