کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران، باروئی شهردار چناران در چهارمین روز هفته کتابخوانی از کتابخانه عمومی باقرالعلوم علیه السلام بازدید و با رییس اداره کتابخانه ها و کتابداران دیدار و این هفته را به آنان تبریک گفت.

هادی باروئی ضمن تبریک روز کتاب کتابخوانی و کتابدار از عملکرد رییس و کارکنان کتابخانه قدردانی کرد و گفت: هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار برای گرامیداشت آگاهی و فرصتی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان همه مردم است.

شهردار ادامه داد: توجه به مسائل فرهنگی و ارتقای فرهنگ کتابخوانی یکی از دغدغه های مسوولان امروز است، شهرداری برای تحقق این امر تلاش دارد جوانان را نسبت به کتابخوانی و کتاب ترغیب و تشویق کند. در این راستا به کتابخانه آمده ایم تا مشکلات و کاستی های این مجموعه را بررسی کنیم.

باروئی ضمن بازدید از بخشهای گوناگون کتابخانه  عمومی گفت: باید کاری کنیم که کتاب در دسترس مردم باشد و این امر به نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی می کند.  شهرداری چناران در زمینه های گوناگون فرهنگی آماده همکاری با اداره کتابخانه های عمومی میباشد. 

در این بازدید خانم نوروزی ضمن تشکر از شهردار و پشتیبانی های وی مواردی درباره برنامه ها و مشکلات اداره کتابخانه های عمومی بیان داشت و گفت: چناران مقام خوبی در شاخصه های اصلی کتابخانه ها در استان دارد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی در پایان گفت: رشد مطالعه مفید مستلزم هم افزایی همه دستگاه ها و ادارات  شهر است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۵:۱۰
فاطمه فاضلی مقدم

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان به همراه اعضای شورای فرهنگ عمومی از بیماران بستری در بیمارستان ثامن الائمه چناران عیادت کرد.

در این اقدام که به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتابخوانی و همچنین هفته فرهنگی عمومی انجام شد  در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه مفید به مراجعان و بیماران بستری در این بیمارستان کتاب اهدا شد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران همچنین با مدیر بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۵:۰۹
فاطمه فاضلی مقدم