کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی
این وبلاگ  برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه  و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.

*** خدمات کتابخانه عمومی سلمان فارسی***
*امانت: جستجو در منابع با بیش از  10000نسخه کتاب. در مورد نحوه جستجو می توانید از کتابداران درخواست کمک و راهنمایی نمائید. اعضای کتابخانه می توانند تا 5نسخه کتاب به مدت 14 روز به امانت بگیرند که این مدت قابل تمدید است. به منظور رفاه بیشتر اعضا تمدید و رزرو تلفنی نیز انجام می شود.
*منابع مرجع: منابع مرجع کتابخانه ، بیش از 1000 نسخه، از قبیل دایره المعارف ها،فرهنگ لغات، زندگینامه ها،اطلس هاو ... هستند که دربخش مرجع کتابخانه نگهداری می شوند.این منابع امانت داده نمی شوند ومتقاضیان می توانند در داخل کتابخانه ازاین منابع استفاده نمایند.
*سالن های مطالعه: دارای دو سالن مجزا برای خواهران و برادران با بیش از 10 میز و 60 صندلی در هر سالن می باشد. فقط اعضای کتابخانه می توانند از سالن های مطالعه استفاده نمایند
*نمایشگاهها و مسابقات گوناگون: برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبتهای مختلف (هفته کتاب - دفاع مقدس - ایام محرم و... و انجام مسابقات کتابخوانی مکتوب و اینترنتی، چکیده نویسی، مقاله نویسی و.... و نقاشی با موضوعات مختلف برای کودکان و نوجوانان..
*نشریات: نشریات شامل روزنامه های کثیر الانتشار ملی و استانی، هفته نامه ها،ماهنامه ها وفصلنامه های کشوری و محلی در موضوعات فرهنگی، مذهبی، بهداشتی، علمی، کامپیوتر وفن آوری اطلاعات وارتباطات، سرگرمی وورزشی، کودک و ... است، دسترسی به بیش از30عنوان نشریه و2روزنامه کشوری.
*بخش کودک: شامل منابع و کتب مخصوص کودکان نزدیک به 1000 نسخه است که در حال افزایش است. دارای محیطی جذاب و شاد با تجهیزات ویژه کودکان.
*کتب کمک درسی از دبستان تا دکترا: این کتابها همانند دیگر کتب امانتی کتابخانه به امانت داده می شوند. با بیش از 1000 نسخه کتاب به ویژه منابع جدید کارشناسی ارشد در تمام رشته ها.


***ساعت کاری کتابخانه:
همه روزه به استثنای جمعه ها و ایام تعطیل رسمی، از ساعت 07:30 تا 18 و روزهای پنج شنبه از ساعت 7:30 لغایت 12:30

***شرایط عضویت:
ارایه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (4500 تومان)
پرکردن فرم مشخصات

***نشانی:
گلبهار-میدان پرند-نبش جامی 1-طبقه تحتانی مسجد زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
وبلاگ: http://golbaharlib.blog.ir