کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۰۹:۱۴
صدیقه حسینائی

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، به مناسبت روز بزرگداشت کتاب، 


کتابخوانی و کتابدار، در روزهای ۲۴ و ۲۶ آبان‌ماه در تمامی کتابخانه‌های 


عمومی کشور انجام می‌شود.


در دو روز اعلام شده؛ عضویت در کتابخانه‌های عمومی به صورت سراسری 


صورت می‌گیرد و هر عضو با ثبت نام در یک کتابخانه امکان استفاده از تمام 


کتابخانه‌های سراسر کشور را خواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۷ ، ۱۳:۵۲
صدیقه حسینائی

نتایج پویش مردمی انتخاب بهترین های دفاع مقدس با معرفی کتاب "دختر شینا" به عنوان بهترین کتاب، حمید حسام به عنوان بهترین نویسنده مرد و بهناز ضرابی زاده به عنوان بهترین نویسنده زن اعلام شد.

به گزارش فارس، بر این اساس در بخش انتخاب بهترین کتاب، "دختر شینا" خاطرات قدم خیر محمدی کنعان از سوی رای دهندگان این پویش به عنوان بهترین کتاب انتخاب شد.

کتابهای : دا، دختر شینا، ان بیست و سه نفر، گلستان یازدهم، بابانظر، پایی که جا ماند، کوچه نقاش ها، همپای صاعقه، شطرنج با ماشین قیامت ، خداحافظ سالار، عصرهای کریسکان، نورالدین پسر ایران، همه سیزده سالگی ام، در کمین گل سرخ ووقتی مهتاب گم شد، 15 عنوان کتاب انتخابی پویش مردمی انتخاب بهترین های دفاع مقدس در بخش بهترین کتاب بودند . 

منبع: روزنامه خراسان، ص11، 97/8/21

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۷ ، ۱۷:۲۱
صدیقه حسینائی

در حاشیه نشست خبری هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، از پوستر هفته کتاب نهاد کتابخانه های عمومی کشور رونمایی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۷ ، ۱۱:۰۱
صدیقه حسینائی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۷ ، ۱۴:۱۷
صدیقه حسینائی

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و همچنین سالروز 13 آبان ماه دو نمایشگاه کتاب تخصصی با موضوعات فوق در کتابخانه سلمان فارسی گلبهار برگزار شد.

    

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۶:۲۴
فاطمه فاضلی مقدم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۷ ، ۰۸:۰۴
صدیقه حسینائی

عناوین روزهای هفته ی پدافند عامل به شرح زیر می باشد:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۷ ، ۱۴:۵۵
صدیقه حسینائی

کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: «کتابچه فروتن آشپزی» یک کتاب کاربردی است که در پاسخ یک مادر به سؤال دختر دانشجوی دور از خانه‌اش نوشته شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، به نقل از ایسنا: کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: «کتابچه فروتن آشپزی» یک کتاب کاربردی است که در پاسخ یک مادر به سؤال دختر دانشجوی دور از خانه‌اش نوشته شده است.

احسان سیفی، ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: کتاب «کتابچه فروتن آشپزی» را مینو امیرقاسمی در 104 صفحه به رشته تحریر درآورده است که توسط انتشارات نشر مرکز در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی عرضه می‌گردد.
وی افزود: خانم باشیم یا آقا، وقتی به سبب اوضاع تحصیلی یا شغلی از خانه دور می‌شوید، معمولا آغاز تجربه  آشپزی‌مان با راهنمایی مادران یا افرادی که برایمان جایگاه مادری دارند، آغاز می‌شود و چه تجربه شیرین و فراموش‌ نشدنی‌ای به دست می‌آوریم؛ معمولا اولین غذاهایی که به این شکل پختنشان را می‌آموزیم تا سال‌های بزرگ‌سالی برایمان جذاب هستند و آن‌ها را خیلی خوب درست می‌کنیم و به ‌گونه‌ای استاد آموزش این غذاها به دیگران می‌شویم.
سیفی تصریح کرد: «کتابچه فروتن آشپزی» یک کتاب کاربردی است که در پاسخ یک مادر به سؤال دختر دانشجوی دور از خانه‌اش نوشته شده است؛ اما با کتاب‌های آشپزی معمولی تفاوت بسیاری دارد؛ در واقع مخاطب با خواندن این کتاب، اطلاعات بسیار ارزشمندی در خصوص ارتباط بنیادین تغذیه با فرهنگ به دست می‌آورد. 
سیفی خاطر نشان کرد: مینو امیرقاسمی آشپزی را مبتنی بر اصول چندگانه‌ای می‌داند که اجازه نمی‌دهد، بی‌مبالات و اندیشه به امر مهم و حیاتی آشپزی بپردازیم. نویسنده نکته‌سنج، علاوه بر آموزش کاربردی دانش ضروری آشپزی، تلاش دارد بینش خواننده را در انواع زمینه‌های معناساز و مرتبط با سنت ارزشمند آشپزی ایرانی ارتقا بخشد و ضمن پذیرش برخی مؤلفه‌های فرایند ناگزیر مدرنیته، حرکت بر پایۀ سنت را واجب می‌شمارد. پس از خواندن این کتاب، دیگر آشپزی، در نگاه هیچ‌کس، یک کار پیش پاافتاده افراد بیکار نخواهد بود و در هر جایگاهی که باشیم مایلیم گاهی فروتنانه آشپزی کنیم و لذت ببریم.
کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی اضافه کرد: «کتابچه فروتن آشپزی» هدیه یک مادر فرهیخته به فرزندش و همه فرزندان سرزمینمان است که در قالب یکی از کتاب‌های بسته فرهنگی «کتاب‌خوان مهرماه» به کتابخانه‌ها عرضه گشته است؛ آن را بخوانید و با نگاهی نو، جذاب و فرهنگی به هنر آشپزی، آشنا شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۷ ، ۰۹:۳۷
صدیقه حسینائی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۷ ، ۱۰:۵۴
صدیقه حسینائی