کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی

۸ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۰۰ ، ۰۹:۰۳
صدیقه حسینائی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، ماریا فرشچی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر گلبهار با هدف گسترش تعاملات با حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: رسالت اصلی نهاد کتابخانه های عمومی کشور ارائه خدمات کتابخانه ای به همه اقشار جامعه در تمامی مناطق اعم از کم برخودار، حاشیه ای و دور افتاده است. سعی ما بر این بوده تا با ایجاد کتابخانه و اقدامات فرهنگی علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی مکانی برای پر کردن ایام فراغت جامعه به موثرترین شکل ممکن فراهم آوریم.

در ادامه ماریا فرشچی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر گلبهار گفت: شهر تازه تاسیس گلبهار نیاز به فضاهای بیشتری در راستای ارائه خدمات فرهنگی دارد. از طرفی وجود تنها سه کتابخانه عمومی در این شهر امکان دسترسی حداکثری به خدمات کتابخانه ای برای مردم را کمی دشوار کرده است و یکی از موثرترین راه ها برای پوشش این مساله راه اندازی پیشخان کتابخانه ای با همکاری و همیاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان است.
وی با اعلام آمادگی برای واگذاری یک دستگاه اتوبوس برای راه اندازی پیشخان کتابخانه ای خواستار همکاری و همیاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان در زمینه تجهیز این پیشخان شد.
گفتنی است، پیشخان های کتابخانه ای برای اولین بار در خراسان رضوی و دومین بار در کشور توسط اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و با راه راه اندازی پیشخان کتابخانه ای نور امید مشهد آغاز به کار کردند. این پیشخان ها برای ارائه خدمات کتابخانه ای در مناطقی که امکان احداث کتابخانه مستقر وجود ندارد راه اندازی و مشغول ارائه خدمات کتابخانه ای بصورت محدودتر هستند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۰۰ ، ۱۰:۴۱
صدیقه حسینائی

معرفی کتاب: ضربه بیولوژیکی/نوشته تام کلنسی؛ نشر پیکان

 موضوع این رمان علمی تخیلی درباره تروریسم و سلاح های میکروبی است. قاتل مرموزی بی صدا آزادانه در شهر می گردد و به هر کوچه و خانه ای که بخواهد، سر می کشد، به طوری که هیچ کس حتی در خلوت خانه اش در امان نیست. هیچ حصار و قفل و بندی نمی تواند مانع ورود این مرگ خاموش، شود. این فرزند ناخلف علم بیولوژی پیش رفته حاصل همکاری دانشمندی مزدور و ترویست است.

 در بخشی از کتاب می خوانیم: "شهرهای آمریکا از روی ساعت و دقیقه و ثانیه اداره می شوند . این موضوع به ویژه در شهرهای بزرگ تر و پر جمعیت تر بیشتر مشهود است ؛ شهرهایی که گذشت لحظه لحظه زمان ، ساکنان آنها را بی وقفه به سوی انجام دادن کارهای از پیش زمان بندی شده روزانه پیش می راند ؛ شهرهایی که در آنها خواب صحبگاهی با سرو وصدای جمع آوری زباله ها در ساعت پنج بامداد و آغاز کار قطارهای شهری مختل می شود .در این شهرها وقایع روزمره و قابل پیش بینی ای چون همایشها ، دیدارها ، ملاقاتهای تجاری و... همه با هم رخ می دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۰۰ ، ۱۵:۳۳
صدیقه حسینائی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۰۰ ، ۱۱:۱۳
صدیقه حسینائی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۰۰ ، ۰۸:۴۲
صدیقه حسینائی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۰۰ ، ۱۳:۴۸
صدیقه حسینائی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۰۰ ، ۰۹:۱۸
صدیقه حسینائی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۰۰ ، ۰۸:۳۴
صدیقه حسینائی