کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۷ ، ۱۱:۵۹
صدیقه حسینائی

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران، بازدید امام جمعه محترم  شهرستان چناران به همراه رئیس کانون مساجد از کتابخانه باقرالعلوم(ع) صورت پذیرفت.

طی این بازدید رییس اداره کتابخانه های شهرستان مریم نوروزی گزارشی از وضعیت حال مجموعه کتابخانه های عمومی ارائه و خواستار توجه نهادهای فرهنگی به مقوله ترویج فرهنگ مطالعه که زیربنای توسعه در کشور می باشد شد. 

 حجت الاسلام والمسلمین تاجی ، ضمن دیدار با کتابداران،و بازدید ازکتابخانه نهادینه کردن  فرهنگ مطالعه در جامعه را وظیفه تمامی دستگاههای فرهنگی دانستند و در این فرصت از کلیه کارکنان اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و تشکر نمودند. ایشان همچنین تغییرات و پیشرفت های کتابخانه در خدمت رسانی به شهروندان را بسیار محسوس و چشمگیر دانستند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۷ ، ۰۹:۰۰
صدیقه حسینائی

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران، رییس اداره کتابخانه های عمومی خانم نوروزی به همراه نماینده ولی فقیه در اداره جهاد کشاورزی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس شرکت مخابرات، فرمانده حوزه بسیج خواهران، معاون اداره تامین اجتماعی  و تنی چند از افراد فرهنگی، کتابخوان و نویسنده چنارانی با  مهندس گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار  دیدار کردند.در این دیدار که جناب آقای مهندس حاج محمدی و سرکار خانم مهندس شاهین فر نیز حضور داشتند، رییس اداره کتابخانه های عمومی گفت: از مدیرعامل شرکت عمران برای ساخت، تجهیز و افتتاح کتابخانه عمومی هشت بهشت و حمایت های بی دریغ ایشان در سایر موارد سپاسگزاریم.سرکار خانم مهندس شاهین فر: از پیگیری احداث کتابخانه مرکزی در فاز 2 شهر جدید گلبهار خبر داد.همچنین مهندس گریوانی از خدمات اداره کتابخانه های شهرستان در راستای اعتلای فرهنگ مردم گلبهار تشکر و قدردانی نمود.در پایان این مراسم با اهدای لوح های نفیسی از خدمات مدیر عامل شرکت عمران تقدیر شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۷ ، ۰۸:۵۸
صدیقه حسینائی

 به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس کانون قلم چی شهرستان و دیگر مسوولان  از روند فعالیت اداره کتابخانه‌های عمومی بازدید کردند.رییس اداره کتابخانه های عمومی کتاب را بعنوان مهم‌ترین ابزار انتقال فرهنگ نام برده و گزارشی از فعالیتها ارایه داد.وی افزود: کتابخوانی اهمیت و اثر گذاری همه‌ جانبه بر پیشرفت سطح آگاهی مردم و پیشبرد اهداف متعالی یک جامعه دارد.جناب آقای دکتر دهقانی گفت: پشرفت یک کشور در همه حوزه های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی با کتابخوانی انجام می شود و جامعه از این راه تعالی یافته و توسعه یافته اند. کتابخانه ها یکی از پایه های  مهم در فرهنگ سازی هستند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۷ ، ۰۸:۵۵
صدیقه حسینائی


به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران خانم نوروزی رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان به همراه کتابداران و اعضای فعال کتابخانه با امام جمعه حجه الاسلام تاجی دیدار کردند. در این دیدار خانم نوروزی گزارشی اجمالی از دست آوردها و فعالیت های اداره کتابخانه ها ارائه دادند و از همراهی دفتر امام جمعه با اداره تشکر نمودند. امام جمعه نیز پیشنهاد معرفی یک کتاب در پایان خطبه های نماز جمعه را مطرح نمودند و از اداره کتابخانه ها خواستند تا تمهیداتی جهت ارائه کتاب معرفی شده در خطبه برای علاقه مندان فراهم شود که مورد استقبال خانم نوروزی قرار گرفت.در پایان این دیدار نیز به رسم یادبود سه جلد کتاب به امام جمعه تقدیم شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۷ ، ۰۸:۵۴
صدیقه حسینائی

پوستر یک چاپخانه ی کتابهای هنر و عکاسی در شهر پالرمو ایتالیا با شعار:

خواندن یک کتاب ما را به خود نزدیک می کند، ایجاد یک کتابخانه، ما را به دیگران نزدیک می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۷ ، ۰۹:۲۹
صدیقه حسینائی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۷ ، ۱۰:۵۴
صدیقه حسینائی

در این نشست که به همت دانش آموزان پایه  ششم دبستان شهید باهنر برگزار شد 5 نفر به معرفی کتاب مورد نظر خود پرداختند.

"مثل امام رضا(ع) باش"نویسنده:حسین میرزایی/ارائه توسط نرگس رادکانی (دانش آموز)

"صرفه جویی در مصرف انرژی"انتشارات نردبان /ارائه توسط فاطمه رفیعی (دانش آموز)

"زنده باد حقوق شهروندی "نویسنده: سیلوی ژیرارده / ارائه توسط اعظم مهدوی (دانش آموز)

"حکایت های کلیله و دمنه" نویسنده:آگیتا محمدزاده/ارائه توسط تکتم مهدوی نسب (کتابدار)

"گوزن شاخ دار"نویسنده : ریچارد تی. موریس/ارائه توسط فاطمه امیری (دانش آموز)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۷ ، ۱۲:۵۱
صدیقه حسینائی

در این جلسه کتابخوانی که با حضور 5تن از اعضای فعال بسیج  به مناسبت هفته ی کتاب و کتابخوانی در کتابخانه سلمان فارسی برگزار گردید، کتابهایی که در ادامه ذکر میشود، معرفی گردید:

انسان 250ساله، به مجنون گفتم زنده بمان، دا، درسهایی از امام، فرنگیس و گلستان یازدهم.

در این نشست کتابخوان که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدرسه ولیعصر(عج) برگزار شد،معرفی و روخوانی کتاب توسط دانش آموزان: اشکان مهربان، پوریا شیردل، ارسلان فولادی، علیرضا سالاریان و محمدوهابی انجام پذیرفت.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۷ ، ۱۱:۱۶
صدیقه حسینائی



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۷ ، ۱۰:۵۹
صدیقه حسینائی