کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی

۳۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۵۸
فاطمه فاضلی مقدم

  سیدمسعودموسوی رییس اداره کتابخانه های عمومی چناران با اعلام این خبر افزود: آقای افضلی ضمن انعکاس به موقع اخبار فعالیت کتابخانه های عمومی چناران به رسانه های گروهی، با خبرنگاران و فعالین فرهنگی نیز ارتباط بسیار نزدیکی داشته و منجر به ارتقای جایگاه این اداره در سطح شهرستان شده است.

 وی خاطرنشان کرد: زندگی انسان امروزه بیش از هر چیز متأثر از تلاش فعالان عرصه اطلاع رسانی است و فعالین این بخش بدون هیچ توقعی آگاهی بخشی و ارائه خدمات به همکاران و جامعه را سرلوحه کار خویش قرار داده و بی دریغ در حال خدمتگزاری می باشند.

 لازم به ذکر است 27 اردیبهشت ماه هرسال به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری گردیده است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۵۴
فاطمه فاضلی مقدم


به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران، حسین عباسی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چناران به همراه تنی چند از همکاران خود با حضور در کتابخانه عمومی باقرالعلوم، از زحمات رییس و کارکنان اداره کتابخانه های عمومی چناران با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر نمود. در این دیدار عباسی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چناران فعالیت های چندسال اخیر اداره کتابخانه های عمومی را بسیار خوب و اثرگذار توصیف و از تعامل سازنده همکاران کتابخانه های عمومی شهرستان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صمیمانه تقدیر و تشکر کرد. سیدمسعود موسوی رییس اداره کتابخانه های عمومی چناران نیز ضمن تشکر از رییس اداره ارشاد چناران بابت این اقدام، کمک به ارتقای فرهنگی مردم را وظیفه همه دستگاه ها دانسته و از همکاری نزدیک و پشتیبانی های خوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتابخانه های عمومی تقدیر و تشکر کرد. موسوی ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری برنامه های مشترک با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، از برگزاری نشست های کتابخوان ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه در آینده ای نزدیک خبر داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۰۴
مریم نوروزی
بی تردید زندگانی حضرت علی اکبر(ع) از موضوعات ارزشمندی است که در بین شیعیان از جایگاه رفیعی برخوردار است اما به رغم ارزش و اعتبار مقدس آن کمتر به آن پرداخته شده است. حضرت علی اکبر (علیه السلام) در حادثه کربلا به نقلی 18 سال و به روایتی دیگر 25 سال داشتند. ایشان نخستین شهید بنی هاشم در روز عاشورا بودند...
کتاب هایی برای آشنایی بیشتر با حضرت علی اکبر (علیه السلام)
روز یازدهم ماه شعبان، میلاد خجسته حضرت علی اکبر فرزند برومند امام حسین (علیهما السلام) است که در کشورمان روز جوان نامگذاری شده است.

حضرت علی اکبر (علیه السلام) در یازدهمین روز از ماه شعبان سال 33 قمری در مدینه به دنیا آمد. مادر ایشان «لیلا» دختر «ابی مره بن عروة بن مسعود ثقفی» است.

پیرامون حضرت علی اکبر (علیه السلام) نقل شده که ایشان شبیه ترین مردم به رسول خدا (صلی الله علیه و آله) بوده ‌است. در روایتی آمده است: «اباعبدالله الحسین هنگامی که علی اکبر را به میدان می‌فرستاد، به لشکر خطاب کرد و فرمود: ای قوم، شما شاهد باشید، پسری را به میدان می‌فرستم که شبیه‌ترین مردم از نظر خلق و خوی و منطق به رسول الله(ص) است. بدانید هر زمان ما دلمان برای رسول‌الله(ص) تنگ می‌شد، نگاه به وجه این پسر می‌کردیم.»

بی تردید زندگانی حضرت علی اکبر(ع) از موضوعات ارزشمندی است که در بین شیعیان از جایگاه رفیعی برخوردار است اما به رغم ارزش و اعتبار مقدس آن کمتر به آن پرداخته شده است.

حضرت علی اکبر (علیه السلام) در حادثه کربلا به نقلی 18 سال و به روایتی دیگر 25 سال داشتند. ایشان نخستین شهید بنی هاشم در روز عاشورا بودند

در بسته مطالعاتی زیر که به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام علی اکبر (علیه السلام) ارائه می شود، تلاش شده با معرفی برخی از کتب تدوین شده پیرامون زندگی ایشان، فرصتی جهت آشنایی بیشتر مخاطب با برهه های مختلف زندگی پیامبر کربلا فراهم آید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۹
فاطمه فاضلی مقدم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۵۴
فاطمه فاضلی مقدم

برگزاری مسابقه فرهنگی از کتاب الفبای مهدویت به مناسبت ایام ولادت حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف

این مسابقه که توسط کتابخانه عمومی شهید آراسته و با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران برگزار می گردد، ویژه اهالی محترم روستای خرم آباد می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۲۰
فاطمه فاضلی مقدم
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۹
فاطمه فاضلی مقدم


مطالعه کتاب یعنی استحمام مغز

مطالعه کتاب یعنی تبدیل ساعات  ملامت بار به ساعات لذت بخش
تفاوت بسیاراست بین کسی که با شوق وحرارت کتابی ا مطالعه میکند، 

باآدم خسته ای که میخواهد با کتاب، خستگی خود را رفع کند
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۵۰
مریم نوروزی






کیفیت زندگی شما را دو چیز تعیین می کند:

کتابهایی که می‌خوانید و انسان هایی که ملاقات می‌کنید.

✫•خواندن بی اندیشه بیهوده است و اندیشه بدون خواندن خطرناک.

✫•کتابی که می‌خوانی نباید به جای تو فکر کند،

بلکه باید تو را به اندیشیدن وادارد.

✫•برای نابود کردن یک فرهنگ، نیازی نیست کتاب ها را سوزاند..

کافیست کاری کنید مردم آنها را نخوانند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۴۶
مریم نوروزی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۴:۴۰
فاطمه فاضلی مقدم