کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران، نشست تجمیعی انجمن کتابخانه های عمومی شهرهای چناران، گلبهار و گلمکان با حضور فرماندار، بخشدار گلبهار، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی و اعضای این انجمن در محل فرمانداری برگزار شد.

در آغاز نشست فرماندار ضمن خوش آمد به حاضران و یادآوری مناسبت ها اظهار داشت: اهمیت نقش کتاب در زندگی را همه می دانند، ولی امروزه رقیبان زیادی چون تبلت و فضای مجازی باعث شده که بیشتر مردم از کتابخوانی فاصله داشته باشند، بنابراین تدوین برنامه‌ای بمنظور فرهنگ‌سازی و تلاش برای پیشرفت فرهنگ کتابخوانی در میان مردم لازم است؛ اداره کتابخانه‌های عمومی در این زمینه گام‌ های مفیدی برداشته است ولی تحقق این هدف نیازمند مشارکت دیگر ادارات و سازمان ها نیز هست.

وی با تاکید بر لزوم واریز به موقع نیم درصد درآمد کل شهرداریها به حساب انجمن کتابخانه ها از سوی شهرداری ها  گفت: کتابخانه ها بخش مهمی از شهر هستند و شهرداری ها باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

وی از ادارات و کسانی که به برگزاری باشکوه جشنواره رضوی امسال همیاری کردند قدردانی نمود.

در ادامه نوروزی، سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی بیان داشت: این اداره تلاش های زیادی انجام داده است اما برخی مشکلات در بحث  کتابخوانی و کتابخانه‌ ها هست که با تلاش و همکاری ادارات قابل‌حل است.

نوروزی در ادامه ضمن گزارش برگزاری جشنواره ملی کتابخوانی رضوی عنوان کرد: این جشنواره یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین حرکت‌های فرهنگی در زمینه کتابخوانی بود. هدف از برگزاری این جشنواره گسترش و نهادینه‌سازی سیره و فرهنگ رضوی و مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی، در جامعه  به‌ ویژه در میان کودکان و نوجوان است و  لازم است  از کسانی که در اجرای جشنواره رضوی کمک نمودند تشکر و قدردانی داشته باشم.

در ادامه این نشست هر یک از اعضا به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۲
صدیقه حسینائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی