کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی

معارفه سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران

جلسه معارفه سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران در حضور فرماندار و مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد .
در ابتدای این جلسه اکبری مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی بابت انجام امور مربوط به انتخابات به فرماندار خداقوتی عرض نمود . وی سپس از زحمات سید مسعود موسوی رئیس اسبق اداره کتابخانه های شهرستان چناران تشکر و برای سرپرست جدید سرکار خانم نوروزی آرزوی موفقیت کرد . اکبری همچنین از حضور فعال پرویزیان در جلسات انجمن عمومی کتابخانه های شهرستان قدردانی نمود  و برخی مشکلات اداره کتابخانه های عمومی شهرستان را با فرماندار در میان گذاشت و از وی خواست در حل آنها ادراه کل را همراهی و یاری نماید .
سپس فرماندار ضمن عرض خیر مقدم به مدیر کل کتابخانه های عمومی استان و هیات همراه ، به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه اشاره کرد و افزود : توسعه فرهنگی مقدم بر تمامی توسعه ها از جمله اقتصادی است ، و ترویج فرهنگ مطالعه می تواند به این مهم کمک شایانی نماید . وی همچنین قول مساعد داد در رفع مشکلات این اداره تمام تلاش خود را به کار گیرد .
در خاتمه پرویزیان نیز برای موسوی رئیس سابق ادراه کتابخانه های عمومی بابت تلاشها و زحمات قدردانی و برای سرپرست جدید این اداره آرزوی توفیق در ادای هرچه بهتر وظیفه محوله نمود .


تنظیم: مهدوی نسب
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۸
صدیقه حسینائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی