کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، همایون امیرزاده سخنگوی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در برنامه روی خط شبکه خبر در خصوص امکانات و خدمات برای بازدیدکنندگان گفت: از امسال بر اساس توافقاتی که صورت گرفته است خط یک مترو به سمت شهر آفتاب خواهد بود و تمام ایستگاه‌های مترو این آمادگی را دارند که رنگ و بوی نمایشگاهی بگیرند.

وی همچنین از افزایش دو برابری ناوگان حمل ونقل شهری خبر داد و گفت: پارکینگ ها نیز افزایش یافته اند که به این ترتیب 21هزار خودرو در اطراف شهر آفتاب امکان پارک دارند.
امیرزاده به استقرار چندین مجموعه نظارتی در نمایشگاه  بین المللی کتاب اشاره کردو گفت: این امر باعث جلوگیری از تخلفات از سوی ناشران یا مشتریان می شود.
  سخنگوی نمایشگاه بین المللی کتاب با اشاره به حضور 3هزار ناشر داخلی وخارجی در این نمایشگاه گفت: ارائه تعداد 400 هزار عنوان کتاب از سوی ناشران از برجستگیهای این دوره از نمایشگاه است.
سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» رسمااز تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه از 10 صبح تا ساعت 20  در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۲
صدیقه حسینائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی