کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی

جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز استان خراسان رضوی در کتابخانه عمومی سلمان فارسی شهر گلبهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران، دومین جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز استان خراسان رضوی در سال جاری با حضور جناب آقای اکبری مدیر کل محترم اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ، بصیری پور مدیرعامل، حجت الاسلام و المسلمین مروج امام جمعه گلبهار، معشوقی بخشدار، حاجی محمدی سرپرست شرکت عمران گلبهار، موسوی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران و خیرین و اعضای انجمن در محل کتابخانه عمومی سلمان فارسی شهر گلبهار شهرستان چناران برگزار شد.

سید مسعود موسوی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران با اعلام این خبر افزود: حجت الاسلام و المسلمین مروج امام جمعه گلبهار با بیان اینکه خیرات و نیات خیر مردم باعث برکت و  نعمت برای مردم می شود ادامه داد: برگزاری نشست انجمن خیرین در گلبهار برکت برای شهر می آورد.

بصیری پور مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز استان نیز در ادامه بر لزوم برگزاری منظم و هدفمند جلسات خیرین و اطلاع رسانی نسبت به نیازها و مشکلات کتابخانه ای تاکید کرد.

وی گفت: کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین به اعضای انجمن و مردم اطلاع رسانی شود و با برگزاری همایشی خیرین معرفی شوند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز ضمن اشاره به عملکرد انجمن خیرین کتابخانه ساز ابراز امیدواری کرد: با همت اعضای انجمن شاهد رشد بیشتر کمکهای نقدی و غیرنقدی و اهدای کتاب و تلاش روزافزون در حوزه فعالیت های کتابخانه ای باشیم.
                                                                                     
 
حسین اکبری ادامه داد: پیگیری خیرین شهرستان مشهد مبنی بر پیگیری ایجاد کتابخانه ای با نام شهدای مظلوم منا شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: طرح کتابخانه سیار یکی از برنامه هایی بود که در سال گذشته مبتنی بر فرموده مقام معظم رهبری که راههای میانبر را در رسیدگی به مشکلات بلید اتخاذ نمود لذا سال گذشته کتابخانه سیار  در مشهد راه اندازی شده و تا کنون 1700 نفر از روستاییان شهرستان عضو این کتابخانه شده اند و این طرح و ایجاد کتابخانه های بیشتر درمناطق محروم با کمک خیرین به خوبی می تواند نیتهای خیر را به سمت کمکیاری و همراهی مردم نیازمند سوق دهد.

موسوی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران گزارشی از وضعیت کتابخانه های شهرستان ارایه داد و گفت: چناران 3 کتابخانه نهادی و 2 کتابخانه مشارکتی دارد.

وی از همکاری بخشداری، شرکت عمران، شهرداری در پشتیبانی از اداره کتابخانه ها قدردانی و با اشاره به افزایش جمعیت گلبهار نیاز شهر به کتابخانه دوم را بیان نمود.

نیک پرور عضو انجمن خیرین کتابخانه ساز استان نیز در ادامه به مساعدت در تامین منابع کتابخانه ها اشاره کرد و اهدای  200 نسخه کتاب به کتابخانه عمومی سلمان فارسی و 200 نسخه نیز به کتابخانه خانم رحمتی روستای طویل را تقبل کرد.

حیدری از دیگر اعضای انجمن خیرین کتابخانه ساز استان گفت: اثرگذاری برنامه های صدا و سیما روی مردم زیاد است و باید درباره خیرین کتابخانه ساز فیلم ساخته و مردم از فعالیتهای آنان آگاه و به این امر خداپسندانه تشویق شوند.

در ادامه این جلسه کارشناس امور مشارکتهای اداره کل کتابخانه های عمومی استان از اهدای قریب به 15 هزار نسخه کتاب توسط خیرین نام برد و افزود: کمک های نقدی نیکوکاران نیز 190 میلیون ریال است. 

زینت زمانیان گزارشی از اقدامات ماههای گذشته از جمله برگزاری مراسم هم اندیشی خیرین کتابخانه ساز، انجام مصاحبه های مطبوعاتی برای جذب نیکوکاران، اهدای کتابخانه شخصی مرحوم حسینیان ارائه داد.

در ادامه این نشست هر یک از اعضا دیدگاه خود را درباره عملکرد و آینده انجمن خیرین کتابخانه ساز ابراز و برنامه ها و پیشنهادات خود را اعلام کردند.

قدردانی از حمید سلیم اسدی رییس شرکت مخابرات اهدا کننده کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان چناران پایان بخش این مراسم بود.

 


   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۲
مریم نوروزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی