کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی

دیداررییس اداره کتابخانه های عمومی، کتابداران و اعضای فعال کتابخانه های شهرستان چناران با فرماندار

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چناران، در این دیدار سید مسعود موسوی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ضمن تبریک روز کتاب، کتابخوانی و تکریم مقام کتابدار و تشکر از نگاه فرهنگی و حمایت های فرماندار شهرستان، گزارشی از فعالیتهای برنامه ریزی شده در هفته کتاب، کتابخوانی و تکریم مقام کتابدار ارائه نمود و خواستار حمایت مجموعه فرمانداری برای ساخت کتابخانه ای جدید در شهر چناران گردید.

در ادامه پرویزیان فرماندار شهرستان چناران ضمن گرامیداشت سالگرد رحلت علامه سید محمدحسین طباطبایی صاحب تفسیر شریف المیزان و تبریک هفته کتاب و کتابخوانی و تکریم مقام کتابدار و خوش آمدگویی به  رییس اداره، کتابداران و اعضای فعال، از فعالیت ‌های آنان در پیشبرد کمی و کیفی کتابخانه ها تقدیر و تشکر کرد. وی گفت: معجزه اسلام کتاب قرآن است و انسان تا زمانی که آگاهی نداشته باشد نمی تواند کاری کند. وی افزود: نامه ای که مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپایی نوشتند همه نشان از آگاهی و دانش دقیق و جامع ایشان دارد که جز با کتابخوانی حاصل نمی شود.
فرماندار چناران بر افزایش اعضای کتابخانه‌ها و تشویق آحاد مردم اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان و بانوان به عضویت در کتابخانه های عمومی تاکید کرد و افزود ما همواره افتخار میکنیم که در این حوزه تلاش و فعالیت داریم. رییس انجمن کتابخانه های عمومی چناران ضمن تأکید بر ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم را هم نمونه ای از افرادی دانست که با علم و آگاهی برای دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام جان خود را تقدیم کردند.

 در ادامه چند نفر از اعضای فعال کتابخانه های عمومی شهرستان، نظرات خود را پیرامون ترویج فرهنگ مطالعه بیان کردند که ایجاد کانال تلگرامی کتابخوانی در شهرستان، طرح کتابدار آموزشگاهی و گسترش فضای فیزیکی کتابخانه از جمله این موارد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۳
مریم نوروزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی