کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی

تعداد 172 حلقه نرم افزار چندرسانه ای به نام جامع الاحکام به ارزش تقریبی حدود 15 میلیون ریال به کتابخانه عمومی شهید سید یحیی حسینی گلمکان اهداء گردید.

سیدمسعودموسوی رییس اداره کتابخانه های عمومی چناران با اعلام این خبر افزود: این نرم افزارهای ارزشمند که توسط جناب آقای عبدالله انصاری از فرهنگیان و شاعران گلمکان اهداء گردیده شامل انبوهی از محتوا از جمله متن توضیح المسائل 11 مرجع عالیقدر و بیش از 32000 استفتاء، مباحث مربوط به ولایت فقیه و پاسخ به شبهات و پیشینه تاریخی، 500 اصطلاح فقهی به ترتیب حروف الفبا، ترتیل کل قرآن کریم به تفکیک سوره ها به همراه ترجمه و تفسیر متنی، آموزش تصویری احکام در 95 برنامه به همراه کلیپ های مراجع، کتابخانه دیجیتال مشتمل بر 20 عنوان کتاب با موضوعات مرتبط و امکان جستجوی پیشرفته در تمامی موضوعات مختلف، تنظیمات یادداشت و چاپ می باشد.

موسوی ضمن تشکر از اقدام ارزشمند این خیرافزود: یکی از بخش های مهم کتاب های عمومی بخش دیداری-شنیداری است  که شامل انواع فیلم، انیمیشن، سخنرانی تصویری، نرم افزارهای رایانه ای، نقشه های الکترونیک و فیلم آموزشی می باشد. وی با تأکید بر کمبود منابع در این بخش از همه خیرین برای کمک به توسعه و تجهیز کتابخانه های عمومی دعوت کرد.

                        

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۰
فاطمه فاضلی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی