کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی
درحالی که تنها 10 روز از طرح «تابستانه کتاب» باقی مانده است، کتابفروشی‌های شهرستان از کتابفروشی‌های تهران پیشی گرفتند.
پیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح « تابستانه کتاب»
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، با باقی ماندن تنها 10 روز از طرح تابستانه کتاب، 303 هزار و 931 نسخه کتاب از سوی 123 هزار و 724  نفر خریداری شده است. در این طرح، استان تهران با 116 کتابفروشی توانست با بیش از 496 هزار نسخه کتاب، رتبه اول پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس کتاب را به خود اختصاص دهد.

همچنین، استان اصفهان با 71 کتابفروشی فعال خود تاکنون با بیش از  387 هزار نسخه کتاب در صدر پرفروش ترین استان بر اساس کتاب قرار گرفت. استان خراسان رضوی نیز با مشارکت 59 کتابفروشی و بیش از 369 هزار کتاب، رتبه سوم طرح تابستانه کتاب را از آن خود کرد.

کتابفروشی‌های «شهر کتاب» از مشهد، کتابفروشی«رشد» از اهواز و کتابفروشی «کتاب آبان » از مشهد به ترتیب 6791، 6779 و 6310  نسخه کتاب در صدر پرفروش‌ترین کتابفروشی  طرح «تابستانه کتاب» بر اساس  کتاب قرار گرفته‌اند.

همچنین کتاب های «من پیش از تو» انتشارت آموت، «بیشعوری» انتشارات تیسا، «ملت عشق» انتشارات ققنوس، «پس از تو» انتشارات آموت، «شازده کوچولو» انتشارات نگاه، «رویای نیمه شب» انتشارات کتابسرای معرفت، «داستان خرس های پاندا» انتشارات شمشاد و «هنر شفاف اندیشیدن» انتشارات چشمه در صدر پرفروش ترین کتاب‌‌ها در طرح تابستانه کتاب هستند.

در طرح «تابستانه کتاب» برخی کتابفروشی‌ها، کتاب های خود را که با شرایط تعیین شده در این طرح مطابقت داشته باشند با 20 و25 درصد تخفیف به خریداران می فروشند، موسسه خانه کتاب به نمایندگی از طرف معاونت امور فرهنگی مبلغ تخفیف را به کتابفروشان پرداخت خواهد کرد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طرح «تابستانه کتاب» به کانال تلگرامی https://telegram.me/tabestanehketab بپیوندند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۷
فاطمه فاضلی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی