کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی

رئیس اداره کتابخانه ها ی عمومی شهرستان چناران با حضور در جلسه شورای راهبردی اداره کل به بیان برنامه ها و فعالیت های اداره خود در طول سال جاری پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی: رئیس اداره کتابخانه ها ی عمومی شهرستان چناران با حضور در جلسه شورای راهبردی اداره کل به بیان برنامه ها و فعالیت های اداره خود در طول سال جاری پرداخت.

سید مسعود موسوی، در این جلسه با اشاره به افتتاح کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار گفت: برگزاری دهها برنامه بازدید از کتابخانه های عمومی در قالب تور کتابخانه گردی، تعامل بسیار خوب و ارتباط نزدیک با مسئولین و ادارات شهرستان، شاداب سازی کتابخانه های عمومی و سرکشی از خانواده های معظم شهیدان و جانبازان از جمله برنامه های این اداره در ماه های گذشته بوده است.

وی ادامه داد: جذب بیش از 200 میلیون ریال کمک از خیرین؛ فعالیت های تبلیغاتی گسترده پیرامون کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان از طریق ارسال پیامک، چاپ بنر، چاپ تراکت و ارائه مطلب در نشریات محلی، انعکاس خبری فعالیت های صورت گرفته در خبرگزاری ها و جراید؛ معرفی کتاب در جلسات شورای اداری شهرستان؛ برگزاری بیش از 10 مسابقه فرهنگی در کتابخانه های عمومی(مسابقات کتابخوانی، پیامکی، نقاشی، خلاصه نویسی، دومینو و...)؛ خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز کتابخانه های عمومی شهرستان(کمد، قفسه،صندلی، کولر،جاروبرقی و...) نیز از دیگر فعالیتها و برنامه های اداره شهرستان در جهت عمران و تجهیز کتابخانه ها در جهت ایجاد فضای جذاب برای مطالعه بوده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی چناران در ادامه به کار بستن سیاست هایی دقیق در مسیر صرفه جویی، کاهش هزینه ها و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، برگزاری بیش از 10 برنامه فرهنگی شامل جشن غدیر، همایش عفاف و حجاب، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه آثار نقاشی و مجسمه، نمایشگاه معرق، شبی با موسیقی مقامی، مراسم گرامیداشت هفته کتاب، جشن کتاب کودک،نشست کتاب خوان و...؛ کمک به راه اندازی و تجهیز بیش از 5 کتابخانه روستایی با کمک خیرین و مسئولین شهرستان؛ تقدیر از فعالین فرهنگی و مسئولینی که بیشترین همکاری را با کتابخانه های عمومی داشته اند و راه اندازی 5 ایستگاه مطالعه با همکاری ادارات را از برنامه های شاخص اداره کتابخانه های شهرستان چناران دانست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۴
فاطمه فاضلی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی