کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی

مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۶ ق.ظ


مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خبر داد: ارسال بسته ویژه کتاب به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان

علی رمضانی از آغاز ارسال بسته کتاب اهدایی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان به مناسبت روز «ادبیات کودک و نوجوان» به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علی رمضانی مدیرکل منابع نهاد با اشاره به نزدیک شدن هجدهم تیرماه روز ادبیات کودکان و نوجوانان اظهار داشت: بسته کتاب ویژه‌ کودک و نوجوان، شامل 750 عنوان در 123000 نسخه که از سوی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان به نهاد اهداء شده بود جهت استفاده به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور می‌شوند.
رمضانی در ادامه با اشاره به جزئیات فرآیند ارسال این کتاب‌ها خاطرنشان کرد: مقصد این کتابها تمامی کتابخانه‌های نهادی خواهد بود اما با توجه به نیاز بیشتر کتابخانه‌های روستایی به منابع جدید کودک و نوجوان؛ بیشترین حجم ارسال کتب به 529 باب کتابخانه روستایی و 19 باب کتابخانه سیار اختصاص یافته است که در مجموع حدود 80 درصد از کل کتابها را شامل می‌شود.
وی ابراز امیدواری کرد طبق برنامه‌ریزی انجام شده کار آماده‌سازی و ارسال کتاب‌ها تا قبل از 18 تیر به پایان برسد و اعضای کتابخانه‌های عمومی بتوانند با دریافت کتب جدید کودک و نوجوان؛ تابستان امسال را متفاوت‌تر از سالهای قبل تجربه کنند.
گفتنی است در حال حاضر بیش از 1700 باب از کتابخانه‌های تحت پوشش نهاد کتابخانه‌های عمومی، دارای بخش مجزای کودک و نوجوان با طراحی، تجهیزات و آرایش متناسب با آن در حال ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان سراسر کشور است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۰
مریم نوروزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی