کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی

به گزارش اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران ، مهندس معشوقی ، بخشدار گلبهار با حضور در کتابخانه عمومی سلمان فارسی ضمن مشارکت در برنامه کتابخانه گردی از بخشهای مختلف کتابخانه بازدید به عمل آورد و در جریان فعالیت ها و برنامه های کتابخانه قرار گرفت.

مهندس معشوقی در پایان این دیدار ضمن تکمیل فرم عضویت کتابخانه برای خانواده خود دریادداشتی ضمن تبریک سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، از عموم مردم فهیم و مدیران دلسوز شهر گلبهار برای حضوردر طرح ملی کتابخانه گردی دربخش گلبهار دعوت به عمل آورد.
بخشدار شهرگلبهار در این یادداشت عنوان نمود نظر به جایگاه والای فرهنگ کتابخوانی در ارشادات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )واهمیت حمایت از فعالیت های فرهنگی و رسالت کتابخانه‌های عمومی در ارتقای سطح فرهنگ کتابخوانی و نیز حفظ و انتقال‌ارزش‌های دینی و فرهنگی، و در راستای تلاش برای بازشناسی جایگاه کتابخوانی دربین عموم مردم از عموم مردم فهیم و مدیران دلسوز شهر گلبهاربرای حضور در طرح ملی کتابخانه گردی در کتابخانه های عمومی بخش گلبهار دعوت به عمل می آورد.

در این طرح کتابخانه عمومی سلمان فارسی به عنوان کتابخانه منتخب آماده استقبال از مردم فرهنگ دوست گلبهارو گلمکان خواهند بود.
کتابخانه گردی طرحی نوآورانه است که به طور قطع سبب افزایش مخاطبان کتابخانه‌ها و توجه بیشتر به کتابخانه‌های عمومی و خدمات گوناگون این مجموعه‌ها می شود.
17
اسفند فرصت مناسب برای آشنایی با ظرفیت‌های کتابخانه‌های عمومی است که با حضور فرهیختگان، کتابدوستان و همه اقشار مردم در کتابخانه‌های عمومی سبب تشویق دیگران به ویژه کودکان و نوجوانان به سوی کتابخوانی می شود.
سه درصد از جمعیت بخش گلبهار در 3 کتابخانه عمومی شهید سید یحیی حسینی شهر گلمکان و کتابخانه عمومی سلمان فارسی شهر گلبهار  و کتابخانه مشارکتی دولت آباد عضو هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۰
فاطمه فاضلی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی