کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران مریم نوروزی ، مسابقه نقاشی هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور امام جماعت، دهیار و عضو شورای اسلامی در مسجد جامع روستای سیدآباد بخش مرکزی با استقبال پرشور کودکان برگزار شد.

 

نوروزی با اشاره به هدف های برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خاطرنشان کرد: این مسابقه سراسری در راستای فراگیر سازی زندگی  و سیره مومنانه امام رضا و حضرت معصومه علیهما السلام  و گسترش فرهنگ کتابخوانی برگزار می شود.نوروزی افزود: طی هماهنگی با بخشداری قرار است در دیگر روستاها نیز دهیاران این مسابقه نقاشی را برگزار کنند.سرپرست  اداره کتابخانه های عمومی تلاش نیکوکاران را یکی دیگر از راه‌ های پشتیبانی از نهضت کتابخوانی روستایی در این شهرستان یاد نمود که هم می‌تواند اشتغال پایدار را در روستاها ایجاد نماید و هم به احداث کتابخانه‌های روستایی منجر شود.وی گفت: شورای اسلامی روستا و دهیار سیدآباد در حال رایزنی با نیکوکاران هستند که کتابخانه ای در این روستای پرجمعیت 6000 نفری ساخته شود.وی بیان کرد: برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در شهرستان چناران نیازمند همکاری و مشارکت بیشتر دستگاه های اجرایی و سازمان‌ های مردم نهاد  است. وی اظهار کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی همه ساله به بمناسبت زادروز حضرت علی ‌بن‌ موسی ‌الرضا و حضرت فاطمه معصومه‌ علیهما السلام و همزمان با دهه کرامت از سوی نهاد کتابخانه ‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین ‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌ شود. در جشنواره کتابخوانی رضوی امسال 7 عنوان کتاب برای گروه‌ های سنی گوناگون برگزیده شده تا همه مردم بتوانند با توجه به سن خود در آن شرکت جویند.در پایان از سوی شورای اسلامی روستا و دهیاری به قید قرعه به ده نفر از کودکان با اهدای جایزه تقدیر به عمل آمد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۷
صدیقه حسینائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی