کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار

وبلاگی درباره ی کتابخانه سلمان فارسی و فعالیتهای این کتابخانه

این وبلاگ برای معرفی کتابخانه عمومی سلمان فارسی گلبهار در فضای مجازی و ارتباط با اعضای کتابخانه و همه دوستداران کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.
شرایط عضویت:
ارائه کارت ملی
یک قطعه عکس جدید
پرداخت مبلغ حق عضویت سالانه (8000 تومان)
پرکردن فرم عضویت
نشانی:
گلبهار-میدان غدیر-غدیر 1-طبقه تحتانی مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تلفن: 38323239- 051
ساعت کاری کتابخانه در نیمه اول سال: شنبه تا 5شنبه 8 صبح الی19
ساعت کاری کتابخانه نیمه دوم سال:شنبه تا 5شنبه 7:30صبح الی 18
ساعت کاری روز 5شنبه کتابخانه از 8 صبح الی 13 می باشد.

بایگانی

روز روابط عمومی

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۱۹ ق.ظ

1397/2/27 پنجشنبهیادداشت مدیرکل به مناسبت روز روابط عمومی،روابط عمومی زیربنای افزایش مطالعه و آگاهی جامعهمدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در یادداشتی به اشاره به جایگاه ویژه و حساس روابط عمومی این روز را به مسئولان روابط عمومی اداره کل و رابطین خبر در ادارات کتابخانه های عمومی استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در یادداشتی به اشاره به جایگاه ویژه و حساس روابط عمومی این روز را به مسئولان روابط عمومی اداره کل و رابطین خبر در ادارات کتابخانه های عمومی استان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بیست و هفتم اردیبهشت هر سال به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی و ارتباطات در جامعه بوده و درحقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های صادقانه فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است که شبانه روز در ایفای نقش حساس خود در تلاش و تکاپو هستند.

روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباط سازمان ها با افکار عمومی و همکاران خود قلب تپنده یک سازمان بوده و دستاوردها، برنامه ها و خدمات صورت گرفته از جانب سازمان را به افکار عمومی و از طرفی دیگر، خواسته ها، نیازمندی ها و مطالبات افکار عمومی و همکاران را به مدیران سازمان و ارائه دهندگان خدمات منعکس می کنند. 
با توجه به حیطه گسترده وظایف روابط عمومی ها کسانی که این مسئولیت خطیر را به عهده دارند باید با پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه ای، ارتباط مثبت و دوسویه خود را با مردم، رسانه ها، سازمانها و بطور کلی جامعه حفظ کرده و با استفاده از راهکارهای مناسب ارتباطی سعی در ارائه اطلاعات و اخبار شفاف سازمان متبوع خویش به سطح جامعه و بخصوص ذینفعان داشته باشند.
عرصه فعالیت فرهنگی و ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی نیز در سایه اطلاع رسانی و ارائه درست و کامل فعالیتها و خدمات کتابخانه های عمومی استان یکی از دستاوردهایی است که مسلما با  درک  حساسیت و جایگاه ویژه روابط عمومی می تواند به ارائه سبکی جدید در زندگی در سایه مطالعه و کتابخوانی به اهدافی گرانقدر از جمله افزایش سرانه مطالعه و آگاهی و بصیرت جامعه منتهی شود.
اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی عزیزان فعال در عرصه ارتباطات و روابط عمومی، امید دارم دست‌اندرکاران این امر با استفاده از روش‌های خلاقانه بتوانند ارتباط شایسته و مفیدی را با مخاطبان ایجاد نموده و از طریق این بازوی توانمند در جهت رشد و توسعه کتابخوانی در کشور عزیزمان گام‌های موثری بردارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۷
ناهید هاشمی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی